Vrácení zboží
Formulář naleznete dole pod textem (elektronický i pdf. verzi). Stači vyplnit pouze jednu verzi.
Adresa pro zpětné odeslání zásilek v případě
reklamace nebo vrácení zboží:
- V případě vracení prostřednictvím pošty:
wearit s.r.o.
P.O. BOX 90
830 00 Bratislava - (Doporučujeme Pro české zákazníky) V případě vracení prostřednictvím Packety/Zásilkovny(balíčky posílejte na výdejní místo NE KUŘÍREM!):
wearmee.cz
ID 26410
Stará Vajnorská 11
831 04
Bratislava 3
FEIM SVIETIDLÁ - Prosíme Vás jako telefonní číslo příjemce zadejte naše číslo +421911741400
- V případě přeplnění výdejního místa nebo jiných technických problémů kontaktuje neprodleně náš zákaznický servis.
V době od 9.12. do 14.1. bude výdejní místo FEIM svítidla, Stará Vajnorská 11 UZAVŘENO ! Prosíme, v této době zasílejte balíčky na Bratislava, Metodova 6, Zlaté Zrnko.
Děkujeme.
Linky pro sledování zda jsme Váš balíček již převzali:
- pošta: https://tandt.posta.sk/
- packeta/zásilkovna: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Postup při reklamaci nebo navrácení bez udání důvodu do 14 dnů:
- Balíček je třeba nejprve podat na poště (doporučeně).
- Číslo balíku je třeba si uschovat
Zboží neposílejte jako vratku - my nedisponujeme vratkovým kódem. Zboží pošlete jako balíček. Náklady na dopravu od nás k zákazníkovi vám budou proplaceny, vracíte-li celou objednávku, pokud se vrací pouze část objednávky, je zákazníkovi proplacena pouze daná vrácená část za zboží. Náklady za vrácení zboží neproplácíme.
- Akceptujeme pouze zásilky vrácené na toto výdejní místo. V případě přeplnění výdejního místa nebo jiných technických problémů kontaktuje neprodleně náš zákaznický servis.
- Zboží je třeba poslat doporučeně (podací číslo je třeba si uschovat), za obyčejné zásilky které se ztratí neručíme, nikoli na dobírku (v tom případě nebude převzata).
- Dávejte si prosím pozor, abyste zboží opatrně zabalili. Při balení zboží prosím nepoužívejte sešívačku nebo tekuté lepidlo. Pokud nám bude vráceno zboží se škodou, která vznikla nesprávným zabalením, nebudou vám vráceny finanční prostředky.
- Peníze vracíme následně na účet (číslo účtu a adresu je třeba uvést do formuláře). Reklamační doba platí 14 dní ode dne převzetí zásilky zákazníkům. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontakovat na facebooku
- Peníze Vám vrátíme do 14 dnů od převzetí balíku od přepravce (Pošta, Packeta) a budou Vám připsány na účet do 5 pracovních dnů.
Kontakty:
Zde můžete reklamační formulář vytisknout a poslat v balíku → Stáhnout